瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Saturday, February 10, 2007

蠔油



前因
聖誕新年假期一連十天﹐家人全都外遊﹐我一個人留守家園﹐除外出吃一餐兩餐三餐 麥記﹐CDC﹐ CDF﹐也吃了很多餐”出前一町“the original 麻油即食麵。


即食麵陪伴我廾幾年﹐先把包裝的麵放入沸開水﹐幾分鐘後加入味粉麻油﹐一碗充滿麻油香味的湯麵可以食o勒。


但味粉破壞味蕾﹐我的要求提高了﹐首先把麵煮好﹐跟着用冷水沖洗﹐燒好個鑊﹐把攫乾水的麵放進去﹐快快地炒好﹐放入麻油﹐再加上好的蠔油﹐那包味粉早已拋棄了。如果要湯可用史雲生﹐但已經不彈此調久爾。乾撈的口感比放湯還要好﹐ 經常備用的當然是日清的出前一町ORIGINAL 麻油即食麵。



後果
老媽子回來後﹐她老人家發覺家中的蠔油﹐被我用來撈即食麵﹐剩翻得支半﹐原來我吃了成支半﹐又唔多覺o窩﹐可知我是「唔鹹濕的鹹蟲」﹐愈鹹愈好﹐愈鹹愈o岩。


Anyway農曆新年將近﹐要買o的海味過年﹐順便入流浮山汝記買翻幾支蠔油﹐汝記蠔油都幾貴﹐但心理總覺得好味o的。 這個週末會入流浮山﹐見到我架錢七﹐不妨打個招呼﹐好易認呀﹐有一對龍貓同和一對Pochacco 公仔﹐放在車尾窗﹐左右兩邊各一。


p.s.各位如果知道汝記已經執笠﹐不妨相告。






8 comments:

xiao zhu said...

我不嬲都唔贊成食蠔油,冇乜益,食少少就冇問題嘅。乜0個間汝記D蠔油真係好好味嘅咩?有幾貴呀? 周末咪即係今日?最衰唔得閒,如果唔係就一定入去睇吓撞唔撞到你 ^_

p.s. 不過真係唔好食太多呀!

Silence said...

我很喜歡龍貓這部動畫。:)

Carrie said...

我至愛龍貓!!!無論係寵物定動畫,我都咁鍾意!^^

aulina said...

要求咁高,咪食公仔麵啦,不經油炸本港製造嘅壽桃咪幾好!

又玩下師奶先:既然你唔用包味粉,不如買膠罐裝壽桃,好彩的話$29有找,900克足兩磅架,冇用獨立包裝用少好多膠代,膠罐有手抽連手提袋都可免用,夠環保。

味道有蝦子、瑤柱、波菜,2分鐘,快過丁麵,又唔使過冷河喎。

不過要撞下採,咁啱有promoter先會有貨,如果唔係通常係擺響啲你唔會預期嘅地方,有少少可遇不可求。

係架,我好抵娶架,哈哈!賢妻良母就係我呢隻喇……(冷場)

The Inner Space said...

小朱姐:

ENDED UP 我冇入流浮山﹐臨出門打電話比老媽子﹐她說已經買到了﹐仲笑我慢動作。OK喇!!!! 事忙事忘嘛﹐ 起碼我有個HEART。



寧靜﹑CARRIE:

^_* 我早期的POSTING 有這龍貓主題曲
http://mindnecessity.blogspot.com/2006/11/my-neighbour-totoro.html 可以一聽。



娜姐:

先多謝提點s。

娜姐﹐點祇賢妻良母咁簡單﹐讀過你的兩個網誌s﹐實令小弟拜服。


“要求高”只是指食同煮【出前一丁】即食麵﹐
其他我喜歡【蝦子撈麵】。
我早期的POSTING 有解釋 http://mindnecessity.blogspot.com/2007/01/o-blog-macau-click.html有暇可以一讀。





good night!!!

梁巔巔 said...

"又玩下師奶先:既然你唔用包味粉,不如買膠罐裝壽桃..........

係架,我好抵娶架,哈哈!賢妻良母就係我呢隻喇……(冷場)"

-___________-"

Hyacinthus said...

有爸媽在旁,平時很少以即食麵飽肚, 也有袛有一個人留守家園時﹐懶得再不能再懶時 - 即是外出吃一餐兩餐外,出前一丁便是我的最愛,快靚正, original麻油麵最原汁原味。但若要乾撈麵食, 咁大大包的獨身麵(5inpack)也是不錯之選 :)

Anonymous said...

風子小姐: 歡迎光臨!!!

公仔麵是我的假日餐和燒夜首選﹐貪方便快靚正﹐我是一整盒買的﹐成盒出前一丁麻油ORIGINAL 即食麵共三十包抬回家。


但有時間會攪蝦子撈麵!

^_*