瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Tuesday, March 25, 2008

打噎

打噎



救命呀!我 『打噎 belching』, 打咗成二十分鐘喇! 都還未停!

我飲咗成三杯水,成公升液體,都未停止 betching,打到心口都痛喇!

我用『閉氣法』治療,閉了幾次,每次都是忍到不能再忍,才呼吸一口氣,但在閉氣期間,還是不停的『打噎』,我計過時,平均是每八秒左右,就打一次噎,點算?

上網查一吓,『打噎 belching』:-


打噎其實是橫隔膜的肌肉不受控制,沒有規則地劇烈收縮,俗語是橫隔膜抽筋。這個不尋常的舉動大多是肌肉太疲勞或是過份緊張而引致的,但是,有些情況卻沒有原因。打噎會令肺部急速受壓,噴出少量氣體,令腹部及胸口也震動起來。

治療打噎的方法有幾種。有人閉著呼吸就可以停止,有人認為喝多幾口水可以解決問題,有的相信被人嚇一跳便會痊癒,有的覺得應該做五分鐘的跑步等等。事實上,這些方法都或多或少可行,但未免費時失事,不太有效。

它們的原理不過是使患者作一段時間的閉氣動作(飲水)或是使他呼吸急速一點(跑步及被嚇一跳)。

但以閉著呼吸最有效,重複做數次。這個方法有點兒像幫其他肌肉抽筋時,進行拉筋一樣,不同的是,閉氣就像是對橫隔膜肌肉拉筋,原理相同,各位不妨試試。




個人覺得最佳方法就是,照樣上網,只要不理它,把注意力分散,它就會自己停止, See 我寫到呢度,就已經停止『打噎』 了!


寫于08-03-22凌晨時份



後記: 究竟點解會要『打噎』呢? what is the cause? 點去預防防止『打噎』呢? 我最怕就是做緊 Presentation 個時『打噎』架嘞。 各位有乜嘢心德,可以提供呢?



4 comments:

新鮮人 said...

我都未試過打咁耐喎,
最多四五鐘就停,
真係唔知點解?
以前就用飲水,食啖飯來解決,
都work架,
唔work嘅就唔理佢,
過一排就無事了!

Anonymous said...

去中藥舖買一包[鹹薄荷」,黑色有些鹽花那種,沖水飲用,應該很快會好的。以前有親戚試過打了幾天不停,入醫院,還是照打,後來,飲完鹹薄荷水立即好了!

你現在怎麼樣? 趕快試下啦。如果你買不到,寫留言給我,會告訴你哪里有賣。

Anonymous said...

新鮮兄:
多謝賜教,係呀!
好少打噎打咁耐!
我當時好擔心架,
都唔知點至會停,
飲了三杯水,
閉氣好多次,
最後上網找方法,
點知分心唔理佢,
哈哈哈咁就攪掂。

Anonymous said...

紫丁香君:
多謝關心,已經停止了打噎!
不過當時連續打噎打了很久,
真係好辛苦心口長時間抽搐,
開始痛但係嘗試過幾個方法,
都是無效個時真係十分擔心,
有考慮過要出去急症室求診,
不過上網查查仲有乜嘢方法,
分心分神不知不覺咁就停了。

我會記住去開中藥鋪會去買『鹹薄荷』,
擺係家中『有備無患』多個choice都好,
另和家母講起她說喝『果子鹽『都可以,
不過『果子鹽』好似已經絕跡了很久了,
Anyway下次到藥房中藥鋪都會買齊返嚟,
呢啲嘢儲在家中『有備無患』臨時臨急,
要用起上嚟有得用,多個選擇都是好事!

orz