瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Friday, January 16, 2009

2009 上半年北美影事

2009 上半年北美影事



上網 Yahoo Movies 北美的網頁,2009 的大片都是續集的世界。當然會有一些雋穎小品,又有啲故事看來幾有趣味的,引起我的注意,但又唔知要幾時才排到在香港上映嘞。


Inkheart 北美一月廿三日 Trailers & Clips
Brendan Fraser 今次做人老豆,晚上讀故事書諳個女瞓覺,點知啲故仔裡面的角色,會變成真實的,返嚟搵佢同佢個女嘅,有次一個書中的惡人,捉咗去個女走。條橋有啲和 Bedtime Stories 相近噃,咁個老豆就讀多幾本故事書,搵啲書中嘅好人,出嚟幫手救返個女喇。部電影還有 Helen MirrenJennifer Connelly 合演添。


Last Chance Harvey 北美一月廿三日 wide 08-12-25 limited Trailers & Clips
講一個中年到尾的男人,一次去倫敦參加個女的婚禮,但個女同個繼父感情仲好過同佢,非常失落,點知又冇端端畀老闆炒埋魷魚。咁就咁啱畀佢遇見一位女士,她是位淑女也是熟女,只顧工作,畀母親時常提醒婚事。兩人當然不知不覺咁 cross with each other,有冇發展呢? 睇電影簡介就好似冇嘞,只是中年男女巧合的遇上,淡淡的側身擦過,沒有激烈的火花,沒有燃燒著!電影有 Dustin HoffmanEmma Thompson 兩位演技派的阿哥阿哥擔正,應該好睇呱,但個故事是講啲晚期中年危機個男女,一般年輕的觀眾,唔會入場,會晤會入到場,全部是的阿公阿婆呢?


New in Town 北美一月卅日 港譯:緣份初到埗 Trailers & Clips
一向對 Renee Zellweger有信心,覺得她選擇去演的電影,都有番啲水準。今次個故事看來平淡啲,講個商界女強人,由大城市邁亞密,調到風雪中的明尼蘇達州,讓她發現重新計量,小鄉鎮和大城市的價值觀。上次看 Renee Zellweger 的電影是 Miss Potter ,雋穎的故事,平淡得來,很有驚喜,今次又睇佢喇。


Coraline 北美二月六日 Trailers & Clips
是用啲公仔,一格一格咁去拍成的電影,個故事有啲借宮崎駿的千與千尋條橋。講個小女孩進入了,一個和現實平衡的世界,裡面有她的父母,同其他人物,但都是對眼變成兩粒鈕扣,Wow!幾恐怖。負責配音的有 Dakota Fanning 配 Coraline,靚太的 Teri Hatcher 配佢媽媽。


He's Just Not That Into You 北美二月六日 Trailers & Clips
一部典型的女人戲,但不是好像之前的 The Women,連一個男角都冇。而是以一群姊妹們面對男女各種復雜的情況。 有班後生啲個女星主演,計有 Jennifer Aniston, Scarlett Johansson, Jennifer Connelly, 還有 Drew Barrymore 本身既是 producer 並且客串一角。


Push 北美二月六日 Trailers & Clips
講話個故事在香港發生的,嘩!點解冇聽講過嘅,是荷里活搭個香港街頭景,加埋啲香港景色遠鏡頭,咁就當喺在香港發生? 故事講未來有一班基因改造的戰士,各有不同特長,去為啲政客打啲無謂嘅仗,去殺掉唔聽話嘅人。咁其中一個改造人嘅第二代,逃亡咗嚟咗香港躲避,畀其他的改造人追殺。Casting 有 fantastic four 的 Chris Evans,還有 Dakota Fanning 主演。


Dragonball Evolution 北美四月八日 龍珠:全新進化 未有Trailers
由細到大,睇無線電視卡通長大的,對鳥山明的龍珠一定有感情,對裡面的 悟空,龜仙人等等的角色熟識。 唔知個故仔是跟足呢? 還是成個唔同哂呢?還有又邊處講到邊處停。主演的有 Justin Chatwin, James Marsters, 還有 發哥 Chow Yun-Fat 添。


嚟緊的大片全部是續集,計有:

Star Trek 北美五月八日 Trailers & Clips
其實是星空奇遇記的前傳,講的是 Captain James T. Kirk 卻克隊長,和 Mr. Spock 冼撲先生,兩人年青時代,初初入 Star Fleet 的故事,兩人剛剛由 Star Fleet 學堂出來,第一次的太空任務。作為 Star Trek 迷的我,點都入場看看嘞。 Leonard Nimoy 做成年的 Mr. Spock,Zachary Quinto 演嫰的 Younger Mr. Spock,Chris Pine 演 James T. Kirk,沒有另一個演員演出,是否一個人由嫰演到老呢? 還有一個疑問。唔見到一向演開 卻克隊長的 William Shatner 出現在 Casting 噃。


Angels & Demons 北美五月十五日 港譯:天使與魔鬼 Trailers & Clips
Dan Brown 的同名小說,是 The Da Vinci Code 之前,有關 symbology 教授 Robert Langdon 的故事。這次羅馬教廷梵蒂岡,受到 Illuminati 黨人利用 CERN 的 Anti-matter 反物質,企圖毀滅整個羅馬,Robert Langdon 利用他的專詳專長幫助,破解 Illuminati 留下的迷。有 Tom Hanks 做返 Robert Langdon 教授, Ewan McGregor 演教皇侍從 Camerlengo Carlo Ventresca,Vittoria Vetra 由 Ayelet Zurer 飾演。


Night at the Museum: Battle of the Smithsonian 北美五月廿二日 Trailers & Clips
上集 Night at the Museum 的全球賣座,變成有今年的續集,睇嚟會是玩得豪啲,勁啲,因為上集收得,投資者當然肯放水喉。繼續有上集的 Ben Stiller 做主角,再加上 EnchantedAmy Adams 主演。


Terminator Salvation 北美五月廿九日 港譯:未來戰士2018 Trailers & Clips
T4 當然是繼續一貫個故事,講到果個命中注定,帶領人類反抗 Skynet的機械人嘅 John Connor,已經三十歲嘞。今次仲玩 Time line theory,有個可能是將來的人,返到嚟幫阿John,反抗 Skynet啲機械人,佢信唔信得過呢?會晤會又是 Skynet 的陰謀。 今次由蝙蝠俠的 Christian Bale 飾演 John Conner,人類的首領。


Transformers: Revenge of the Fallen 北美六月廿六日 未有 Trailers
仍然是 Autobots 同 Decepticons 兩派的變形金剛對壘,人類捲入其中。主要是睇啲 transformers 變身的特技,同打闘場面,邊個演的人類配角,其實沒有問題,不過仍然由上集的 Shia LaBeoufMegan Fox 主演。


Harry Potter and the Half-Blood Prince 北美七月十七日 Trailers & Clips
故事唔使介紹嘞,本來是去年 萬聖節上映的,改到零九年七月至上映,喺唔喺在啲試映場,啲觀眾意見好唔掂呢?都拍咗咁多集喏,再冇新嘢特技,就會很悶了。當然還有一貫的 Daniel RadcliffeEmma Watson 主演。



其實還有兩部電影需要介紹:
去年十二月十二號已經 limited,在北美上映的 Doubt 港譯:聖訴,有影后 梅麗史翠普 Meryl Streep,影帝 菲臘西摩荷夫曼,Philip Seymour Hoffman,加埋 Amy Adams ,和 Viola Davis 主演,四位都獲2009金球獎提名,雖然沒有勝出,但很有好評。幾位演技派的高手過招,演技大闘法,應該好睇,不過個故事甚具爭議性啲。Trailers & Clips


Frost/Nixon 港譯:驚世真言 有關水門事件的 尼克遜總統接受記者訪問的故事,去年十二月五日已經 limited,在北美上映。由演出同名舞臺劇的兩位資深演員,Frank LangellaMichael Sheen 親自演出電影版。Trailers & Clips

會多做資料搜集,再另文討論。



10 comments:

xiao zhu said...

慘喇,睇落真係冇乜邊套吸引喎!頂多揀得落嘅係 Doubt 啦。

Anonymous said...

小朱姐:
其實有好多新戲嘅,
個 list 只是我個人的選擇,
咁即喺只有 Doubt 一部,咁啱 intersected 啫,
你睇完寫返篇評論喇,
我都唔知會晤會去睇。

因為講演修女嘅 梅麗史翠普 Meryl Streep 誣告
神父 菲臘西摩荷夫曼 Philip Seymour Hoffman
child molestation 踢佢出局,佢是大反派!

Agnes Tse said...

Terminator有久違既Bryce Dallas Howard做Mrs John Connor!

Anonymous said...

Agnes,
Bryce Dallas Howard 在成名作 The Village
清新可人,點知在 Spiderman 3 走哂樣。
不過都應該好過上次T3個位 Mrs Connor 嘅
Claire Danes 呱!

Agnes Tse said...

因為BDH生左細路丫嘛.

睇佢咁少產, 應該都係專注家庭, 拍戲次要. 但佢既氣質真係罕見. 連同BDH同齡兼好友Natalie Portman都開始有俗氣, 有BDH的確份外難得.

xiao zhu said...

其實都想寫吓梅蘭芳,不過冇乜精神。

Anonymous said...

喺囉 Agnes,BDH 咁後生祇得27歲,
就結婚生子,浪費一副天生面孔,和天賦才華。 她是 作家 Cheryl and 導演 Ron Howard 的女兒,祖父母都是演員,是戲劇世家!

Anonymous said...

小朱姐:
影評話只是前半段,沒有黎明和章子怡較佳,
後半部劣評。你咁講即是已經睇咗,
等你有精神,寫返篇影評,
幫『梅蘭芳』平反一吓!

Agnes Tse said...

Bryce Dallas Howard比父親有天分 (ron Howard的作品實在平庸), 我個人都傾向唔應該咁早就結婚生子.

比起同樣做左人阿媽, 只得一副好身材的Jessica Alba, Bryce Dallas Howard有potential好多!

Anonymous said...

Well Agnes, 朗候活 當演員時的 Happy Days 沒有看過不知她的演技。

他當導演比較有印象的有:
Apollo 13,
A Beautiful Mind,
the Da Vinci Code;

還有沒上映的:
Frost/Nixon,Angels & Demons 等等!