瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Thursday, May 31, 2007

上海深圳股市下挫

上海深圳股市下挫



中央增加印花稅﹐由零點一巴仙加到零點三巴仙 (即由千分之一加到千分之三)﹐令交易費用增加﹐今天的跌市相信是心理因素多些﹐ 如無進一步的調控﹐股市會更加瘋狂。


而香港方面恆指下跌外﹐五豐行宣佈豬肉漲價.....

豬肉批發價調高通脹料升
【明報專訊】近月內地活豬價格因供應短缺而價格上漲,本港活豬批發價將加價平均7%,學者料本地通脹會上升。五豐行表示,調整活豬批發價,是要保障香港市場的穩定均衡供應。


加價由即日開始,每百斤豬肉由一千元漲至約千一元。 內地近月包括蛋、禽畜等在內的農副產品價格飛升,豬肉價格更創十年新高。本地的學者認為,香港的副食品加價,本地的通脹會增加多一個百分點。


港元跟美元掛鉤﹐美元疲弱﹐連帶港幣也偏弱﹐而人民幣昇勢強勁﹐內地上海深圳股市飛騰﹐內地人搵快錢的心理﹐連帶小市民農民也把一生積蓄壓上股票﹐以為祇要走得夠快﹐就可以平安無事。試問就以養豬為例﹐邊樣收成期短些?


我等香港蟻民﹐面對港幣偏弱﹐而「衣﹑食﹑住﹑行﹑柴﹑米﹑油﹑鹽﹑醬﹑醋、茶」﹐都是靠入口﹐港幣對人民幣匯率跌了多少﹐大家心裡有數。 通貨膨漲﹐唔通又盲目跟隨入股市短炒?


明報社評二則: 恰巧「明報」今早刊登兩篇社評同樣分別評論相同議題

連環出招 務使內地股市降溫
【明報專訊】繼中國人民銀行於本月18日宣布提高存款準備金率、加息,以及擴大人民幣兌美元的每日波幅等3項措施後,國家財政部昨日又宣布調整股票交易印花稅稅率。如此財政與貨幣政策的雙管齊下,清晰地向市場傳達了中央政府壓抑內地股市過度投機的決心.......


官方定義低通脹 草根難捱貴食品
【明報專訊】內地豬肉價格升累計達40%之後,終於影響到香港,五豐行昨日宣布,近月內地活豬價格因供應短缺而價格上漲,本港活豬批發價將平均加價7%,一般相信零售價會超過這個加幅,鑑於內地活豬短缺情 .......



伸延閱覽: 美聯儲局維持利率不變



14 comments:

xiao zhu said...

咁請問牛肉嘅價格幾多呀? 啲雞呢,啲雞有冇影響呀? 豬肉貴左40%? 咁食少30%份量,當減肥囉。

不過我冇肥可減喎,仲要係無肉不歡,咁點算呀? 啲人真係衰架,炒咩股票呢,炒餸咪好囉,累埋我嘞!

The Inner Space said...

寧可食無肉不可居無竹
無肉令人瘦無竹令人俗

"貴左40%? 咁食少30%份量"

小朱姐數口好精!最合適炒股。

xiao zhu said...

炒股?咪搞!我唔識,亦都一定唔會學。我唔鍾意畀呢啲嘢日日牽引住、控制住自己嘅心情呀。

哈哈,肉同竹,我兩樣都要。我食極都好似支竹咁呀,哇哈哈哈哈!

收買佬 said...

咁你又叫小豬?

The Inner Space said...

"肉同竹,我兩樣都要"

肉與竹皆汝收欲也﹐
可謂雅俗共賞!

xiao zhu said...

收收:

哈,你反應都幾快噃。叫小豬,因為我不嬲都想肥啲囉!

講開又講喎,我鍾意啲人肥啲個喎,我覺得肥啲個樣好似善良啲咁!:P

The Inner Space said...

"咁你又叫小豬?"


搭句咀~~~ 其實 小朱﹑小珠﹑小蛛﹑小茱
都有見過﹐「小豬」是巔巔兄改的版本﹐
「小豬樂園」時時見到﹐先入為主!

xiao zhu said...

Space:

我貪心!

xiao zhu said...

Space, 有小蛛咩? 我冇見過嘅?

令我即刻想起倚天屠龍記嘅蛛兒,佢身世、遭遇都好可憐、好慘。:(

我都好鍾意巔巔幫我改呢個名,睇到個感覺好開心,又得意。我個人悲觀、唔開心多,小豬樂園可以沖喜吓。嘻!

The Inner Space said...

ops correction typo error

肉與竹皆汝 '所" 欲也﹐
可謂雅俗共賞!

xiao zhu said...

貪字變貧啊呵!

The Inner Space said...

有小蛛咩?



真係見過架! 不過唔想晒時間去搵﹐而且可能是在﹐其他人仕的網誌上的留言錄﹐大海撈針﹐我放棄! 認錯好過!


我錯了 小朱姐!

The Inner Space said...

"貪字變貧啊呵! "


我係 微豆 處剛剛講過咁上下!

xiao zhu said...

唔駛咁認真喎!我冇印象見過,所以問吓囉。