瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Monday, September 01, 2008

下半年北美影事 補遺

下半年北美影事 補遺



Tropic Thunder (八月十三日)北美票房榜 Aug. 17th weekend, 把常駐在榜首已經四星期的『蝙蝠俠~黑夜之神 The Dark Knight』 趕下臺,並蟬聯三週票房榜首。 望吓個 Cast and Credits 嚇親我! 夠拍幾部電影唔止,這是賣點一。故事大致說,一班過氣的紅星,有動作的,有文藝的,有攪笑的,其實映射不同荷里活影星,集合拍了一部戰爭片,希望鹹魚翻生,卻變成真正對付一班毒梟,云云。

但喺這些純美國口味的 comedy 笑片,一般對歐美文化認識不深的香港觀眾,恐怕會睇唔明啲笑話。就好像我地講成語咁,鬼佬們不知背後成語故事,都唔知唔明我地噏乜!而賣點二,是靚佬湯今次認真是大犧牲了,化了個禿頭的肥佬妝,飾演電影公司的高層。真喺要入場睇睇,靚佬湯究竟演成點嘞!
Trailers & Clips 暫時未見在香港排期上映。


先前講話九月十月沒有吸引力的大片在北美上映,但繼 Harry Potter and the Half-Blood Prince 本排在十一月廿一日 美國感恩節上映的,延遲到 2009年暑假。整個北美電影排期,coming soon 來個大執位。

九月份有一堆,由過期紅星主演的片子,排在暑期後的時段上映,相信 target audiences 是一班過了青年期的中年觀眾。


Burn After Reading (九月十二日): 有 George Clooney 加埋 Brad Pitt,還有 Frances McDormandJohn MalkovichJ. K. Simmons 和 剛剛贏了奧斯卡的 Tilda Swinton 添。咁大堆明星,竟然排在九月上映,相信是因為掛頭牌的兩位,近作成績都麻麻地有關。故事話說有個 CIA 分析員被炒後,準備寫回憶錄大爆內幕,但儲著初稿的磁碟,被老婆偷了出來,再在 gym club裡失掉了,有人利用此磁碟來進行拷詐。導演是有名的 Ethan Coen and Joel Coen 兄弟。
Trailers & Clips 暫時未見在香港排期上映。


Righteous Kill (九月十二日):有銀壇兩大鐵漢主演,可惜是遲了三十年的,Robert De NiroAl Pacino 兩人。 今次兩人再度重逢也是講,兩個在紐約警隊 NYPD內,服務了三十年的老拍檔,兩人冧著可以退休食長糧之時,卻捲入了偵查一宗扯皮條被殺案中,並且是有關他們,很久以前所破的一件案子,他們可能冤枉了好人,老差骨們唯有拼盡老命,查過一清二楚,唔想衰收尾。
Trailers & Clips 暫時未見在香港排期上映。


The Women (九月十二日):今次是一大班過了期的美女,掛頭牌的是曾經是美國甜心的 Meg Ryan 是個有才有財有老公和女兒的上等人,還有演她的媽咪的 Candice Bergen 和一班 aunties Annette BeningDebra MessingCarrie Fisher 仲有 India EnnengaBette MidlerCloris LeachmanJada Pinkett-SmithEva Mendes 就演壞女人,搶人地老公。
Trailers & Clips 暫時未見在香港排期上映。


九月尾就有部 Eagle Eye (九月二十六日):Transformers 和 Indianna Jones IV 的 Shia LaBeouf 擔正主演,單獨挑起大樑。有 Steven Spielberg 監制,和 D.J. Caruso 導演,故事說主角是個窮小子,突然個銀行戶口,多咗筆錢,咁有把神秘聲音,打來電話來,教主角趨吉避兇,初時主角唔信邪,畀人打到變豬頭,又畀人勘害坐監,最後究竟有乜嘢陰謀呢?合演的還有 Michelle MonaghanBilly Bob Thornton 等等。
Trailers & Clips 暫時未見在香港排期上映。


到了十月份有


Body of Lies (十月十日):有 Leonardo DiCaprio 拍著 Russell Crowe,是鬼佬的無間道,講 CIA派了特工,滲入恐怖份子集團,點知又不是咁簡單,邊個是敵,誰個是友,都唔知道,CIA 裡面又是否有內奸呢?
Trailers & Clips 暫時未見在香港排期上映。



The Changeling (十月二十四日)只作 limited 公映試一吓市場,如果好似 JUNO咁得到口碑,受到歡迎至盛大獻映,有新畢嫂 Angelina Jolie 主演。 故事講在美國大蕭條之時,有個單親母親的兒子畀人拐帶了,失了蹤影。 在輿論巨大壓力之下,警察在五個月後救回了一個男孩,交還給母親,成為英雄。點知母親說這個根本不是她的原來兒子,在追究之中,畀人誣告憶子成狂,關了入精神病院,啲警察當然不肯認帳,避免鑑戒。單親母親卻誓要追究,咁究竟是母親發了癲,還是警察為求結案,草草了事呢? 須要知道導演是老而彌堅的 Clint Eastwood 奇老!


補記:
明報專訊】挾着威尼斯影展開幕電影的餘威,加上金像導演高安兄弟(Coen Brothers)執導、《盜海豪情》拍檔畢彼特(Brad Pitt)佐治古尼(George Clooney)攜手演出,難怪這部黑色喜劇《CIA光碟離奇失竊案》(Burn After Reading)上周五在美國開畫,即收650萬美元(約港幣5000萬元)成為票房冠軍。

同日開畫另有3部新作,家庭喜劇The Family That Preys僅以10萬美元之差屈居亞軍;上映前獲看高一線的警匪片Righteous Kill,雖然有兩大金像影帝:羅拔迪尼路(Robert DeNiro)及阿爾柏仙奴(Al Pacino)相隔13年再度合作,結果僅收590萬美元(約港幣4600萬元)排名第3,跟美琪賴恩(Meg Ryan)伙拍安納貝寧(Annette Bening)舊片重拍The Women收370萬美元(約港幣2900萬元),同樣令人大跌眼鏡。




伸延閱覽:
北美雅虎秋季40部電影巡禮
下半年北美影事
北美電影票房榜 兩週 榜首 Tropic Thunder

6 comments:

Agnes Tse said...

地鐵電視好似已經播梗Body of Lies廣告. 我有冇睇錯呢??

一眾網友未睇The Women已經狂踩. 群星(非一線)拱照Meg Ryan都回天乏術. Meg Ryan衰唔衰扮怨婦. 全世界都知佢當年為Russell Crowe甘願豁出去, 送走婚姻, 連事業一同送埋出去. 但咁多年都無起色, 游唔番上岸了.

The Women必敗之因: Meg Ryan買左The Women版權超過十年, 今日先囉出黎拍, 實在太遲. 橋唔怕舊, 可惜Sex and the City觀眾更受. 要開怨婦俱樂部, "八美千嬌" (8 Femmes) 搵8個老中青都"陷"贏呢一班八婆~

The Women既casting有問題... 唔係話班演員唔好 (仲有Bette Midler, Candice Bergen, Carrie Fisher同Cloris Leachman幾位資深演員撐場, 佔戲肯定唔會多), 但衰在未夠知名度. 搵花瓶Eva Mendes演回舊版Joan Crawford既角色, 更加係自殺式行為. 如果Meg Ryan夠guts搵齊當下最紅女演員 (一定無可能, 片酬已經係問題, 仲要爭做第一), 自己退居幕後做監製, 仲有得講. 但對班新觀眾黎講, Meg Ryan毫無吸引力, 佢係都要行出黎話"女人我最大"... 如果觀眾目標係30-50歲既女性, 更加唔會以Meg Ryan做榜樣卦?!

舊版The Women導演George Cukor, 8 Femmes導演Francois Ozon都出名拍女人戲掂. 新版就搵番自己人做執導... 唔係話女人唔了解女人心事, 但─Cukor同Ozon都係同志!好"姐妹"呵.

今次The Women真係要彈開了.

Anonymous said...

Agnes,
謝謝你的分享!
你真真真正是一本,電影百科全書!
The Women九月十二日在北美上畫,
到時留意一吓北美雅虎的觀眾影評,
如果成績慘淡相信香港觀眾冇緣睇,
片商在商言商大可能不會賣返嚟映,
想知道是差成點都沒有辦法去睇嘞!

Agnes Tse said...

承讓, 承讓. 其實The Women背後仲有一個重量級人物, 版權係佢同Meg Ryan一同買左, 但意外地幕前幕後都冇掛名. 但我覺得佢既決定明智...

佢係Julia Roberts.

Anonymous said...

Agnes,
承讓果位是你嘞!
我點有得讓吖,我只是一般觀眾,
你寫得深入淺出,我至睇得明咋!

Agnes Tse said...

The Women
Release Date: 6/11/2008

香港有得上映喔~~~

The Inner Space said...

Anges,

唔該哂!到時可能去睇睇,
但在雅虎電影網頁,未見到 The women排期!