瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Tuesday, February 19, 2008

咁也叫做『獨家訪問』喎

咁也叫做『獨家訪問』喎



前晚係街邊聽到,無線TVB六點半新聞報導,話 『獨家訪問程翔』,攪到我飛奔回家,睇吓撈唔撈到啲汁。


TVB News:
在內地獲得假釋,提前出獄的新加坡海峽時報,首席特派員程翔,回港近兩星期後,接受本台獨家訪問。




看TVB新聞片段點擊上圖 或 看片




入到屋企睇唔到新聞片段,但上網到TVB,睇到原來咁叫做



『獨家訪問程翔』


依家唯有乖乖地等新十五『元宵節』,程翔答允召開的記者招待會了。


08-02-21 TVB News
因間諜罪在內地服刑期間,獲假釋的新加坡海峽時報,首席特派員程翔表示,自己沒有意圖做間諜或危害國家,問心無愧,但對於案情,及過去是否坐了「冤獄」,他說不便透露。

看TVB新聞片段點擊上圖 或 看片



6 comments:

新鮮人 said...

咁而家唔係"獨家訪問"咩?
無其他電台報紙有過訪問嘛,
唔問題吖!!!! :p

The Inner Space said...

好似有個新聞用詞叫做『追訪』。

如果佢地話『獨家追訪程翔』,就較為貼題囉!

程翔夫婦出外探朋友,無記啲記者死追著不放,係地鐵車廂裡面,人地禮貌回答問候語及推辭再講,話有乜嘢都留返,在『元宵節』的『記招』,就是無記的所謂『獨家訪問』,有誤導之嫌囉。

無記是大臺呢噃,用啲『食字格』做新聞標題,
有失身份。

xiao zhu said...

Space:

完全同意。

新鮮人 said...

哈哈哈~~~
算啦,
開咗口當係架嘞! :p

The Inner Space said...

多謝小朱姐! 肯定。


無記是香港有名的新聞機構,曾經在全世界獲獎無數。相信跟無記,簽有合約和協議的外國傳媒機構,新聞會社,加多幾十隻指都難數完。

今次程一時之勇,玩食字標題,係香港咪最多,咪畀我呢啲小市民,係blog度笑談一吓。

『程翔』呢條線 Thread,全世界觸目,全球注視著, 啲外國同業,睇到個『主播』咁讀新聞,點睇無記呢?而且,外國新聞同業,就有需要選擇性決定,用與不用條片囉!

以上祇是我『非新聞專業者』之言,純屬個人意見!
看官們,失禮嗮。

orz

The Inner Space said...

新鮮兄:

開咗口當係架嘞!

我是小blog友,就只係咁睇,
全世界有好多新聞專業人士,
見到『程翔』都會注意一吓,
開咗口就收唔返架喇哈哈哈!