瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Monday, August 03, 2009

給一向遁規導舉的一羣 『霎時狂想!』



一向有留意北美影事,早幾個星期,發現有部 ,有突出票房紀錄,睇落個 Trailer 和簡介,有幾怪雞的電影 The Hangover,在蛇竇早已經有老美同事,提出來談論,咁就等到在香港上映時,連我都被吸引入場去看看嘞。


The Hangover 港譯:醉爆伴郎團 七月卅日上映 Trailers & Clips


圖片:alookid.com




Starring:
Justin Bartha 新郎 Doug,Bradley Cooper 教書先生 Phil,Ed Helms 牙醫 Stu,Zach Galifianakis 舅仔 Alan,Heather Graham 脫衣舞娘 牙醫的霧水老婆 BB的嫲媽 Jade,Ken Jeong Mr Chow 裸體中國男子 賭城黑幫大哥。


故事:
本來不打算另外寫返個故事出來,故事其實好簡單,照抄返雅虎電影個簡介便成,不過還是讓我來細說罷。


三個伴郎加埋新郎共四人,本來都是一般打工仔,一向遁規導舉,一次玩大咗。第二朝一覺醒來,在拉斯維加斯的豪華套房內,新郎不在了,三個伴郎,個未來舅仔,醒來得返條底褲,入到廁所,有隻老虎喺度。 個教書先生,模模糊糊,唔知自己姓乜。個牙醫就唔見咗隻牙,仲多咗個BB藏在衣櫃裡面。


打電話畀準新郎哥,點知原來佢個手電,留了在酒店豪華套房內,還有張床唔見了個床褥。連個主角都失蹤埋,點算呢?


咁就唯有案情重組,企圖 resolve the mystery 嘞。 首先落到去攞車,由未來外父借出的『平治』跑車,竟然變了部警車,哎唷!偷警車呢回大罪嚕。


好嘞,偷警車咪當然先去警察局,企圖攪返豎先喇,究竟點攪得豎呢?留返你入場睇睇嘞!


好嘞!到搵返架『平治』跑車,就在車尾箱,跳出個全裸的中國男子,見人就打,並要追返欠佢嘅幾萬呅籌碼,去邊度搵返幾萬呅出來呢?


唔顧得咁多著,拖著咁先,不過卒之搵返個BB嫲媽,原來牙醫和脫衣舞娘結咗婚,所以交低個BB畀新老豆照顧,嫲媽要返工,夠未?牙醫有個好管得好嚴厲的未婚妻,點去交代呢?


點知話口未完,拳王泰臣又派人來,捉著了三人,原來隻老虎,喺拳王泰臣嘅寵物,若佢地安全送返隻老虎回家,可以既往不究,咁又有乜計呢?


但依然沒有準新郎的蹤影,而準新娘就成日打電話來,要和準新郎說話,牙醫個未婚妻又頻頻 check 著,教書先生唯有暫時帶領著其他二人,繼續破解一個個謎,究竟前一晚佢,地做咗幾多嘢呢?


就在此時,果個中國人和佢的黨人出現話:『若要救回新郎阿 Doug,就賠返幾萬呅籌碼出來,他們就會放人。』而距離婚禮的時間越來越近,三個人點去搵幾萬呅呢?點去救返新郎阿 Doug 呢?


於是個舅仔突然變得英明神武,變成『賭神』再世,竟然畀佢入賭場贏返有突,咁就去換人啦,點知糊里糊涂,錢就畀咗中國黑幫大哥,而救返來果個阿 Doug,原來是另有其人,是同名的另外一個阿 Doug,但不是新郎阿 Doug,死未?


臨到依家,個舅仔至爆出來,原來第一晚飲啲酒,裡面是加足料的,所以四個人都 HIGH 哂!最後點樣收科呢?要救返新郎阿 Doug,要攪返掂外父部『平治』跑車,牙醫點去和未婚妻交代,又準時送新郎去婚禮會場,同埋四人穿戴妥當,不為新娘發覺呢?



我見:
The Hangover 醉爆伴郎團,是拍給一羣平時沒有“浦”慣的小男人,給他們的一個『狂想』,又不用親身犯險,過癮一吓嘅電影。


在蛇竇討論,對個班『浦精』,不論男女,個個週末,都是玩埋這些,拍丸仔,飲大咗,亂哂籠,神智不清,男女性關係隨便的活動,他們親身經歷過,部電影講的都是濕濕碎。


相信有不少出位的,露骨的,裸露的鏡頭,都已經被電檢署剪掉,否則過不了關。 就正如標題所指,是給遁規導舉的一羣,霎時狂想!得啖笑!輕輕鬆鬆溜走個多小時的 Idle Time,可以選擇此片。


不過帶埋老婆女友入場,就 not recommended, 送幾張戲票,讓她們和姊妹們去睇罷,大家分開睇,大家都可以笑得放啲,因為啲笑位顯然男女不同。




2 comments:

新鮮人 said...

你看了??
有點震撼嗎?
還是想到什麼?

The inner space said...

新鮮兄:是看了,週五在吹水檔咪預告咗囉!
震撼?Not really 因為了有了蛇竇的預告。
想到甚麼?在文中的“我見”已經講了。

抄錄如下:

The Hangover 醉爆伴郎團,是拍給一羣平時沒有“浦”慣的小男人,給他們的一個『狂想』,又不用親身犯險,過癮一吓嘅電影。

對個班『浦精』,不論男女,個個週末,都是玩埋這些,拍丸仔,飲大咗,亂哂籠,神智不清,男女性關係隨便的活動,他們親身經歷過,部電影講的都是濕濕碎。

就正如標題所指,是給遁規導舉的一羣,霎時狂想!得啖笑!輕輕鬆鬆溜走個多小時的 Idle Time,可以選擇此片。

不過帶埋老婆女友入場,就 not recommended, 送幾張戲票,讓她們和姊妹們去睇罷,大家分開睇,大家都可以笑得放啲,因為啲笑位顯然男女不同。