瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Thursday, June 05, 2008

Roland Garros

Roland Garros



網球界的盛事 四大滿貫Australian Open 墨爾本的澳洲公開賽,French Open Roland Garros 法國公開賽,Wimbledon 溫布頓的英國公開賽,和 US Open 紐約的美國公開賽,


女單方面,因為『一姐』軒蓮 突然宣布退休,俄羅斯美少女,瑪麗亞 舒拉寶娃 成為新的一姐,並大有機會夾著取得,澳洲公開賽冠軍的餘威,拿下本年度第二個大滿貫錦標,可惜十六強出局,威廉斯姊妹花更慘,更早就慘被淘汰了。


好嘞,凈低啲比較年輕球手,Elena Dementieva 伊蓮娜 狄雯蒂娃,有機會唔使對著,以上提出的冠軍級阿姐,可望攞返次冠軍。于是在八強賽中,先輕易取一局,第二局兩度打破對方發球局,大好形勢,她又發生『勝出恐懼症』,在只要保著發球局,就可以贏埋第二局,雋級四強賽,點知又是自己心理,打敗自己,打到 tiebreaker 決勝分輸埋,慘失第二局,第三局直程是全線崩潰,畀對方輕易 6-0 打敗,輸掉比賽,提早收工。

好了,還有兩圈的賽期, 女單四強是,贊高域 對 伊雲洛域,莎芬娜 對 古芝妮蘇娃,希望甜姐兒 Ana Ivanovic 安娜 伊雲洛域,可以有好表現,攞到大滿貫冠軍喇。



男單方面,泥地王 拿度,繼續表現良好,網球王 費達拿奉陪到底,年初他輸掉澳洲公開賽後,今次請了專家,精研泥地比賽,希望有望在決賽,對著 拿度不用再敗, 攞返今年第一個大滿貫冠軍。


最後,男單四強也產生了,費達拿 對 非種子的法國球手 Gael Monfils(還未有官方譯名),另一組就是在澳洲公開賽打敗球王的扮嘢王 祖高域 對 泥地王 拿度。 球王 費達拿就算雋級,都會對著是但一位他的克星,但將會是一場可觀的網球賽。


周末沒有NBA 籃球決賽賽看, 歐洲國家杯雖然七號開鑼,但仍是分組賽階段,睇睇法國網球公開賽,四強和決賽,也是不錯,但遍找不及,邊個臺有得直播?原來喺 有線體育台 Cable Sports Channel 62 ,敬請留意。



後記:
周四晚的 女單四強賽,莎芬娜 輕鬆的以直落兩盤,勝了 古芝妮蘇娃。 另一組,甜小妹順利在第一盤勝出,第二盤大好形勢,心理素質,卻反而失衡,失諸交臂,枉失勝機,被追平手。第三盤初時 甜小妹心情還未平復,還先被打破發球局,可幸最後,甜小妹克服心理障外,沉著應戰,卒能淘汰了對手 贊高域。

決賽在周六上演,伊雲洛域 對 莎芬娜,若果勝出冠軍,甜小妹 伊雲洛域,不但是冠軍,還可以登上女單『一姐』之位,起碼要等到六月尾的 英國公開賽,在溫布頓再和俄羅斯美少女 舒拉寶娃,再爭過個『一姐』位置。

周五晚的 男單四強賽,拿度 輕輕鬆鬆就以三盤,直落勝了 祖高域,只是在第三局 祖高域,死命想追返,要打到 tiebreaker 決勝分,但 祖高域始終技遜遜一籌,決勝分輸 3 -7,回天乏術,唯有等下次溫布頓再打過。而另一組,費達拿 對著非種子的法國年青球員 Monfils,第二局被追平,第三局發揮得好,但就在第四局,在打到 5-5後,以細分7-5險勝,唔使打夠五局,可以慳返的氣力。

星期日又再是 拿度 對 費達拿,進行法國公開賽男單決賽。



8 comments:

梁巔巔 said...

而家冇留意 lu~

嗰時最鐘意蘭度同艾堡 (蘭度佢嘅起手發球姿勢最型! 艾堡嗰種弱小男人外表最惹人憐愛! 當然, 佢嘅 "窩利" 至勁亦係吸引之一!); 最憎麥根萊同碧加! 尤其是碧加, 姿勢勁核突!

P.S. 波格時代嗰枝得一條棍嘅木製網球板, 我而家仲用 o緊!

典雅哩!

Anonymous said...

巔巔兄:
i)你的網球史太久遠,我要上網找了一輪,才知道,蘭度、艾堡、碧加、麥根萊,幾位個尊容,尋回有印象!
ii)嘩,連木製的網球拍都有,想問問,是否對隻手同手腕的震蕩較少? 如果喺點解啲人仲用碳金屬合成球拍? 我相信是其利大於其害,所以球手犧牲隻手,去打好啲網球。

梁巔巔 said...

"想問問,是否對隻手同手腕的震蕩較少?"

震蕩多好多呀!

打到咁上下, 要拎去搵 oD木架矯正呢!

"如果喺點解啲人仲用碳金屬合成球拍?"

因為輕囉! 嗱, Space 兄, 咪玩我~

梁巔巔 said...

"打到咁上下, 要拎去搵 oD木架矯正呢!"

塊網球板.

"我相信是其利大於其害,所以球手犧牲隻手,去打好啲網球"

oD投球手 (Base Ball), 到到咁上下都要去出抽投球嗰隻手手肘位嘅碎骨.

Anonymous said...

巔巔兄:
多謝解釋,有關網球拍。
木製球拍較重,依據物理理論,擊球可以更強,
而且震蕩力大,但太重令人易累,又傷及球手,
可以理解,碳金屬球拍成為主流。

Anonymous said...

巔巔兄:
你睇 base ball ga?
我偶然會在 NOW 睇吓 楊基 對 紅襪,
如果上埋網睇埋睇投球手和擊球手的statistics,就更有趣味,
覺得棒球是闘智多過闘力,
有機會你寫返啲 blog 網誌介紹一吓罷。

p.s. 我都唔知啲投球手,要開刀取出碎骨呢劑嘢,究竟喺點解會有碎骨呢?

梁巔巔 said...

"你睇 base ball ga?"

有一排直頭狂熱 tim! 不過係好耐之前嘅事咯~

講真, 棒球比賽幾悶下.

"我偶然會在 NOW 睇吓 楊基 對 紅襪,
如果上埋網睇埋睇投球手和擊球手的statistics,就更有趣味,
覺得棒球是闘智多過闘力,
有機會你寫返啲 blog 網誌介紹一吓罷。"

鬥智又鬥力. 掟個波要好用嘅.

"p.s. 我都唔知啲投球手,要開刀取出碎骨呢劑嘢,究竟喺點解會有碎骨呢?"

因寫投手要成日大力去用個手肘位, 去掟出唔同嘅球 ma.

The Inner Space said...

巔巔兄:
多謝資料!

睇棒球如果凈睇是幾悶,但如果睇埋投手和擊球手的對賽statistics,就可以估吓,投手會投咩球,而個擊球手點去準備。

投手和捕手,打的暗號,擊球手企圖先睇出來球的勢頭,教練團在背後,運籌帷幄,雙方闘算。

還有守方其他的球員,在場上分布,都是次次不同的,根據擊球手以往的statistics去部處。

興趣就增加了!