瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Wednesday, May 14, 2008

二零零八年 奧運年

二零零八年 奧運年



從電視新聞看到四川特大地震,死傷枕寂,心內哀傷,好好的2008北京奧運年,本應該歡天喜地去 準備、迎接、舉辦、完成。


四川發生黎克特制7.8級,強烈地震


但2008年,年初的百年一遇的特大雪暴災難,剛才過去後恢復安定了下來。又因為聖火傳遞,搞到藏獨主義抬頭,再加上外國傳媒歪曲報道,把 『愛國主義/ 民族主義』變成雙刃劍。剛剛在去月,颱風提早襲擊南方沿海省份,還在奧運開幕前少於百日之期,四川和週邊省份,受到地震自然災難。


唉! 唉! 唉! 還有甚麼呢? 今年好似還未聽到長江泛濫,黃河決提,
我唯有祈求上蒼!


最後覺得,要有生命才有得發表異見,要有生命才能傳遞聖火,要有生命才可以去愛國,中國人真是苦難!已經有天災了,切勿再加上人禍,我們不要自亂陣腳,要學會包容,中國不能亂,有乜嘢唔可以坐低來傾掂呢?



Remark 備注:
上文本是回應一位網友的意見,但寫完登出之後,覺得可以獨立成篇,希望網友不會介意!


伸延閱覽:
梁巔巔:天災之外
新鮮人: 吾不欲觀之
微豆: 天災~中國四川大地震
香港TVB News 2008-5-12
香港TVB News 2008-5-13
香港TVB News 2008-5-14



10 comments:

新鮮人 said...

美國一樣有風災,緬甸有風災,
不只是中國有事,
不要把中國看得咁大,
係地理大自然來講,
每個地方都有可能發生天災,
問題係地球天氣真是有改變的趨勢,
地震海嘯風災火山爆發都可能會再出現,
所以我們不要太自大,
相對於大自然,
人類實在很渺少!

Anonymous said...

新鮮兄:
我只是感懷『中國人真是苦難』!
難得奧運年,中國人總算有個歡樂的機會,
開開心心咪好囉。
我冇睇得咁遠大,理埋人地啲事,
我凈喺睇得到近啲嘅中國大陸咋!

新鮮人 said...

緬甸啲人仲傪,
有個咁衰格無能嘅軍政府,
連外國送給災民啲物資都抽起來賣,
真係賤到無人有,
有咁嘅政府人民仲可憐,
中國人算好運,
就算有貪官都好,
風頭火勢時都唔敢咁狼,
不過話時話天災人禍無人想,
唯有祝願國民的傷害不要太大吧!

Anonymous said...

我自私我凈喺顧著自己人先!

新鮮人 said...

你話架,
我無講呀!
哈哈哈~~~~

The Inner Space said...

咁梗喺親疏有別架嘛,
唔通捐錢畀緬甸風災,
都唔捐畀『四川地震災民』咩?
我資源有限,要選擇,
咁梗喺自私啲,捐畀自己人先。
我唔知你點捐法,你可以 afford捐多啲,
咪捐多啲囉!

Haricot 微豆 said...

親疏有別,但仍要有濟世為懷之心,否則人人都只会自己顧自己,你死你事。

Anonymous said...

微豆兄:
在有限的資源
和時間規限中
人喺有需要去
作出痛苦抉擇
濟世為懷之心
蹤有心卻冇力
唔喺講就可以
有時喺好無奈

新鮮人 said...

謝謝連結! =)

The Inner Space said...

新鮮兄:
唔好咁客氣!
我就當你出咗『沒有不同意書』。