瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Sunday, April 13, 2008

週末清早遊

週末清早遊



有位網友家住在東九龍區,時常談到週邊飲飲食食,又話去APM書局內打書釘,又講吓佢周邊的大廈油到『五顏六色』,又講去同個女小販買提子,又話去同班師奶逼埋一齊買雞過節,引起我的興趣,想去睇睇。


還加上睇返讀返網友的舊blog文章,原來佢由『X光街』搬了落『Y華街』,睇佢讀佢講搬屋的文章,除了笑一笑外,還霖返起我自己搬屋時,都喺咁『雫嗨』。


咁就趁著一個周末,天色晴朗的清晨,交通比較疏落,順便幫架『錢七』做個晨操,驅車由港島東出發,過『東隧』,出隧道後,在迴旋處,不入鯉魚門道出觀塘繞道,而改行鯉魚門道接觀塘道,再在迴旋處轉入協和街上山。


可能交通疏落,車速快了點,missed咗『Y華街』兩邊入口,一路衝咗上去,咁就轉入『X光街』探吓先。其實『X光街』都算幾高嘞,再上就是『秀茂坪』,可以說是『風涼水冷』,可能仲有啲景觀添。停留了一陣,趁清晨車疏,側側膊就搵個地方『U-Turn』,出返『協和街』往落山行。


落返去到『Y華街』,轉入去至知原來是單程路,無怪得上斜個時會miss咗個路口,繼續沿路向前駛,卒之嚟到『樓梯級』前,走落車週圍望一吓,睇吓有邊座大廈喺有露臺嘅呢?又似剛剛翻新過啲外牆嘅大廈呢?個時真係有衝動,想大叫幾聲個網友的『網上名字』,睇吓佢會晤會伸個頭出嚟望吓,哈哈哈,卒之都喺冇膽做,上返車子,沿路到『Y華街』出口,出返『協和街』,落觀塘去到『裕民坊』懷舊一吓。


本來想搵噠地方,泊低架『錢七』,去行行觀塘,順便行吓APM商場,點知兜兜轉轉,都冇停車場,又揾唔到路去觀塘道南面,因為相信APM樓下,一定有停車場呱,兜來兜去,都因為『觀塘道』擋住,咁就唯有打道回府,因為再晏啲,就會人多車多架嘞。


由『牛頭角道』順路,一路去到九龍灣,至出到『觀塘道』,咁就易攪嘞,順路去到『紅隧』過海,咁就結束我的『週末清早遊』了!




14 comments:

新鮮人 said...

你個網友叫物名呀?
我識唔識架?
哈哈哈~~~

唔怪得噚日係網上唔見你啦,
原來仔你黎咗觀塘,
係未好懷舊好正呢?
去APM唔打吓書釘就有點可惜了!!
等閑再黎玩吓啦!

PS:觀塘係"東"九龍,唔係"西"九龍喎,
你方向感有點亂,你幾時再黎觀塘講聲,
等我小心啲好喎! =P

Anonymous said...

果個網友咪喺自稱『觀塘王子』果個囉!

唔喺禽日去嘅,早啲添! 不過真喺唔熟路,揾唔到去APM嘅路,又費事行咗入啲單程路,轉唔返出嚟,咁咪走人囉。

喺噃!『東九龍』 唔該嗮,等我改反正先。
恐怕都唔會再去多次囉。

新鮮人 said...

觀塘王子?
一定好有型囉! =p

唔再去?
too bad!!

Anonymous said...

『觀塘王子』當然有番咁上下!

下次去都喺坐港鐵方便啲囉,順便去埋將軍澳沿線。

新鮮人 said...

去將軍澳揸車好啲,
嗰邊大把車位啦!

The Inner Space said...

對將軍澳啲路更加唔熟喇!
最怕入到啲崛頭路單程路。

新鮮人 said...

一次生兩次熟,
三次好繼續!

你又唔趕時間,
又什麼好驚呢?

Anonymous said...

我的顧慮是唔覺意入咗單程路遇到對頭車有危險又可能被抄牌食牛肉乾。

新鮮人 said...

算了,
你係"悲觀主義"者,
我點講你都會向壞處想,
你話點就點吧!

不過我想講,
無路係一生出黎,
我哋就會熟識的!

The Inner Space said...

咁咪行熟之後才揸車入去囉!

有人話『審慎而樂觀』,喺好!
但若果『審慎而悲觀』,都錯唔嗮!

『無路係一生出黎, 我哋就會熟識的!』
所以在探路階段,就唔好成個身訓嗮落去,
要『審慎而悲觀』,prpare for the worst, hope for the best! 有乜唔對路,還可以全身而退!

Tuesday, April 15, 2008 8:29:00 PM

新鮮人 said...

又唔係打仗,
揸出入將軍澳啫!
無嘢講了!

=_____=!

The Inner Space said...

將軍澳 好像很遙遠的地方!
一張『牛肉乾』無記錯是
$400 可以買好多條紅衫魚
返嚟煎架喇!

新鮮人 said...

咁好啦,
你記得探完路先好揸車入去喎!

The Inner Space said...

去慣去熟都知道有乜有物
做咩仲要揸車入去將軍澳?

我通常過東隧上觀塘繞道入大老山隧道在馬鞍山前轉入吐露港公路喺大埔出跟住轉入汀角路去八仙嶺方向在大尾篤停低週圍去行吓再由原路返回香港島東區週末晨早車少交通暢順。弟曰:超正正正!