瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Tuesday, April 08, 2008

兩位成功女士

兩位成功女士


















French Movie Star Marion Cotillard。。。。。香港金牌經理人 霍汶希


法蘭西美女影星 Marion Cotillard 在國內成名已久,轉戰荷里活多年,成就不大,今年終憑法國制作的電影 "La Vie en Rose" ,勝出『奧斯卡』 Best Actress in a Leading Role 最佳女主角。








而香港娛樂界的『艷照門』和『小超戀』,因為牽連到『英皇娛樂』的兩位女星,而至令到『金牌經理人』~霍汶希,頻頻曝光,相片登載在報章網頁的娛樂版上,不比幕前的阿哥阿姐多讓。



睇睇吓,『奧斯卡影后』和『金牌經理人』嘅神韻,又有幾分相似。但一個在幕前,而一個在幕後,當然前者撫媚些,而後者保持幕後人的『專業形象』,大方得體。


相信成功的女士,都表現出自信的面容!



圖片:谷歌搜尋

22 comments:

新鮮人 said...

哩篇唔係出過咩?
我睇過嘅!!!

The Inner Space said...

無噃!新鮮兄

你可能喺第二處見過啲相片罷!

新鮮人 said...

你早幾日係未試過登出呀?
後尾就收返?
我好似係google reader見過你篇文喎?!!

Anonymous said...

新鮮兄:
我不熟識 Google reader,
我凈識得上網睇博咋!

新鮮人 said...

無所謂啦,
現在見到都一樣!

不過~~~


我對本文無嘢講啊! =p

新鮮仔:『咁你擺明浪費人哋時間啫!』
新鮮人:『哈哈哈~~~~~ sorry囉!』

Anonymous said...

不過我依家知道,原來有一樣嘢叫做 Google reader,好犀飛利嘅!

新鮮人 said...

你唔係而家至知喎,
blogspot, gmail, picasa相簿(儲存blogspot的相)等等都可以一個accout搞掂哂,
幾方便架!

The Inner Space said...

新鮮兄:
我唔識用噃,至今都無用其他的功能!

新鮮人 said...

你可以去看看,
你有gmail戶口就ok架!
https://www.google.com/accounts/Login

The Inner Space said...

新鮮兄:
謝謝指點!
還是用老方法,比較好些,
暫時無需要,到有需要時會試試!
到時有問題再向你請教。

新鮮人 said...

客氣客氣!
係咪好官腔呀?
哈哈哈~~~~

Anonymous said...

可能你現實生活真喺做官嘅呢,
習慣咗說是官吭講又是官吭囉。

新鮮人 said...

你覺得我似咩?
哈哈哈~~~
如果係我就唔會隔幾日就鬧到政府飛起啦!

Anonymous said...

咁咪即喺你『認』囉,
為咗避免令人懷疑你喺官,
咪成日『鬧』囉!

新鮮人 said...

如果我係我就先打你三十大板,
你駁嘴喎!
哈哈哈~~~ =p

Anonymous said...

你兜咗個圈,雖然迂迴啲,但卒之都喺講咗
『先打你三十大板』噃。

新鮮人 said...

仲駁嘴,
打六十! @___@

Anonymous said...

『官』字兩個口
一個口打三十板
另一個打三十板
兩個口共六十板

啲官威有跡可尋!

新鮮人 said...

係呀,
其實我就係"特手"囉!

問你怕未?? =p

Anonymous said...

有機會在網上遇到特手幸甚!幸甚!

新鮮人 said...

"特手"- 特別的對手,
係互相包抅頸嘅朋友! =p
哈哈哈~~~~

Anonymous said...

『對手』?
新鮮兄抬舉了,我邊處喺你『對手』吖,
我拍馬都趕唔上喇!