瘋人瘋語

「我離港前到過一間精神科醫院。當時有位病人禮貌地問,一個以作為世上最悠久民主政體而自傲的國家,如何能夠將此地交給一個政治制度非常不同的國家,且既沒諮詢當地公民,又沒給予他們民主的前景,好讓他們捍衞自己的將來。一個隨行同事說,奇怪,香港提出最理智問題的人,竟在精神科醫院。」彭定康 金融時報

“During a visit to a mental hospital before I left Hong Kong, a patient politely asked me how a country that prided itself on being the oldest democracy in the world had come to be handing over his city to another country with a very different system of government, without either consulting the citizens or giving them the prospect of democracy to safeguard their future. Strange, said one of my aides, that the man with the sanest question in Hong Kong is in a mental hospital.”Chris Patten Financial Times

Non Chinese literate friends, please simply switch to English Version provided by LOUSY Google Translation

Please participate in the unregistered demography survey of visitors at the right hand side bar. You are: ?

敬請參與在右下方的不記名訪客分佈調查問卷,你是: ?

Monday, July 02, 2007

回歸十年後的香港

回歸十年後的香港
(七一回歸十週年系列~3)






十年前和十年後的轉變






香 港 有 藍 天 的 日 子 變 得 越 來 越 少
香 港 空 氣 指 數 已 經 變 得 越 來 越 差
香 港 貧 富 兩 極 化 加 劇 低 下 階 層 階 更 苦
香 港 貨 幣 因 與 美 元 聯 繫 匯 率 拖 得 更 低


十年前回歸時,中央及各省市送禮給香港的禮物, 呢家係邊處?


看TVB新聞片點擊上圖 或 看片




呢一件又去了邊處?



看TVB新聞片點擊上圖 或 看片




肥龍 許仕仁臨別的一席話


看TVB新聞片點擊上圖 或 看片





在特區環境成長的新一代


看TVB新聞片點擊上圖 或 看片





香港 始終有您(試聽) ......你有乜感想?


作曲:金培達 填詞:陳少琪

唱:雙生兒+容祖兒+古巨基+陳奕迅+陳慧琳+李克勤+
尹飛燕+劉德華+譚詠麟+莫華倫

歌星演唱版
點點燈火彷佛流螢 照亮百家姓  成全這小島變巨星 東方跟西方的文明 邂逅了衝勁  繁榮這裡 遇上安定  明豔紫荊風中爭勝 找對了路徑  花瓣開得繁盛 人人能力大小也力拼 任誰留下血汗 就是個精英 香港始終有你 (香港始終有你) 讓萬眾掌聲響一世紀 香港始終有我 (香港始終有我) 十萬個驚喜多一世紀 感謝你 小天地 創天地 盛夏冷冬各種天氣 不舍不棄  才會了不起 香港始終有你 獅子山觸得到長城 血脈裡感應  和諧 賦予生命 明豔紫荊風中爭勝 找對了路徑  花瓣開得繁盛 人人能力大小也力拼 任誰留下血汗 就是個精英 香港始終有你 (香港始終有你) 讓萬眾掌聲響一世紀 香港始終有我 (香港始終有我) 十萬個驚喜多一世紀 感謝你 小天地 創天地 盛夏冷冬各種天氣 不舍不棄  才會了不起 香港始終有你 (國︰因為你在這裡) 讓萬眾掌聲響一世紀 香港始終有我 (國︰因為我在這裡) 十萬個驚喜多一世紀 感謝你 小天地 創天地 盛夏冷冬各種天氣 不舍不棄  才會了不起 香港始終有你 純音樂版﹐請留意笛子部份 伸延閱覽: 行政長官發表《香港家書》 全文 名人名句 (七一回歸十周年系列~1) 悲喜交集 (七一回歸十週年系列~2) 50多萬人未換智能身分證 Ask what you can do for your country

15 comments:

xiao zhu said...

笛子部份係邊個吹奏架?

aulina said...

果7.1第一個出世而家10歲個呀爸呀媽,我第一次睇到新聞已經有嘢想講:乜嘢叫做返國際學校所以廣東話唔好但係想佢普通話好呀?唔通佢地屋企唔講廣東話嘅?住大屋就上等人咩而家……不知所謂!!!

就係多得呢種跟紅頂白「香港人」,先至咁多人係度大叫政府無能,我地小市民做得d乜咁嘅口號囉。

無語呀。

小市民可以做好自己,減戾氣。小市民可以多留意身邊唔滿意嘅地方向政府反映。小市民可以做多啲善事。小市民可以唔好當自己係小市民囉。

冇呀,見你貼呢個靚仔突然想鬧咋,你知我唔係鬧你架。

The Inner Space said...

小朱姐:



前篇(1)的鋼琴我睇到是郎朗﹐呢個版本是用了中樂和西樂合奏﹐聽到有楊琴﹐琵琶﹐笛子﹐古笙﹐你還分得出有甚麼中樂呢? 

我估是香港中樂團的吹樂首席罷。

The Inner Space said...

娜姐:

說得正好! 

你的批判有ground 有見地!


歡迎其他朋友發表~~~

xiao zhu said...

我只係識彈少少古箏咋,你咪當我係專家呀。

Space, seriously, 最近全世界都喺度講十年,我覺得好煩厭,人人都播"福佳",我更加反感,所以咁耐以黎我一篇關於十年嘅文章(無論是軟的是硬的)都冇睇,包括你呢個系列。直到琴晚心血來潮喺度聽"始終有你"純音樂版,都淨係聽左段音樂,都冇睇內容。今朝竟然睇番晒三篇。(不過都係唔會睇其他人果啲架嘞。)

其實都冇咩想講,都想和應吓娜姐,香港人應該減少啲戾氣。鬧人邊個唔識? 猛播"福佳" 可以幫到香港乜嘢? 難為啲人仲好大義凜然咁(我知道我咁講會得罪好多人,包括呢度好多friend.)我成日都話,呢個政府係唔抵爭、係冇用,但係畀你去管又睇吓點!咁唔鍾意不如索性走呀笨!我又開始躁嘞,唔講喇。

The Inner Space said...

小朱姐:

咁就要多謝您特別捧場﹐
淨係睇我的。


哈哈!我呢三篇似是發牢騷多些﹐不軟又不硬!


福佳版我冇聽過﹐可能預計不是好野﹐是玩野多些﹐福佳和朴街諧音!


歡迎其他朋友發表~~~

Anonymous said...

十年風雨與共,有悲亦有喜,最難忘是[沙士]期間的情景;可喜是香港從低迷的艱難環境跨出來,配合中國經濟的崛起,正走向欣欣向榮的明天。。

[始終有你」純音樂版很動人心弦﹐笛子部份尤甚,奏出一片祥和的天地!你真有心呢!

aulina said...

x2 with xiaozhu,我都係唔係篇篇睇,睇到正面少少/覺得人地開明少少我會留一兩句講而家住香港都好丫。

點知都係俾人輕插,話我唔見高壓統治嘅黑暗云云……唉。

講到底我而家食得飽著得暖又冇負資產,有少少閒錢都仲要有地方俾我使,個個同聲同氣唔使去人地度做二等公民又唔駛做人地殖民,兩個仔有學返冇學壞,仲想點喎。我女人仔一個,好易滿足架咋。

可以話我係既得利益者,但係真係覺得政府冇欠我。

英倫肥龍 said...

燒豬及aulina所言一矢中的, 好同意.

漸覺因為依家比以前容易發表意見. 但覺挑剔、跟紅頂白既意見多, 人云亦云更多, 持平及有建設性既為少. 只要有些少唔滿意, 就要呢樣又果樣.

咁講真, 呢個政府又真係唔抵爭、唔爭氣. 對於呢種情況, 覺得有啲似打工咁, 一係唔做一走了之, 一係就持平啲默默去做. 一路做一路鬧好辛苦. 而且往往有個諗法, 就算真係換咗成個政府又或者政府由民選點都好, 能者居之, 只有戾氣改變唔到或做到咩既, 可以做既可能只有積極咁表達意見.

好似我自己咁, 對於回歸, 感觸良多, 只是見近日鋪天蓋地既活動, 講真, 真係無咩感覺, 亦覺得無咩需要慶祝喎. 又雖然好想去了解當中情意, 但同時又發現自己就係欠缺內裡既認同感及歸屬感. 可能係情意結, 可能係仲有其他原因, 唔係話依家政府做得唔好, 又唔覺以前做得好好, 不過, 雖然為二國公民, 亦不覺咩優越感, 外國既月亮亦唔一定係圓, 但自己心底裡就依然懐念港英時代時刻. 又如尋晚睇煙花, 想睇咪睇, 就如一般活動, 無咩特別心情.

不過space有句都好認同, 被動又好, 主動又好,就係應該自己可以做到乜, 每個人(市民)都有責任.

The Inner Space said...

紫丁香君:

glad you like the 純音樂版!


不同音域的笛子﹐可以有祥和歡樂﹐但也
有蒼涼孤寂之音。

我的舊文: 有介紹三首笛子演奏
今昔 陸春齡
Remembering a heart beat and
The Inner Light


可以試聽

:9

The Inner Space said...

小朱姐﹐娜姐﹐肥龍兄:



歷史上中國人歷來都是安份守己﹐改朝換代﹐多是官逼民反﹐只要沒有苛政酷吏﹐輕賦稅﹐官清廉﹐讓人民休養生息﹐盛世可其!


較遠的秦朝酷政﹐楚漢相爭﹐但漢武當政時﹐已成盛世。隨末之亂像﹐只需到你唐太宗﹐就有貞觀盛世。


近的看。明沒的紛亂﹐清兵入關雖然不是漢家天下﹐但康熙一朝已經令社會民生恢復﹐安定下來﹐清初三朝鞏固根基﹐才有之後之二百多年統治。

Anonymous said...

Space,
比較喜歡第三個吹奏,笛子的聲音彷彿從天外飄來,感覺優美、寧靜、安逸,夜深人靜時聽來,會是哀怨、蒼涼、淒清..

The Inner Space said...

紫丁香君:



相信你是看了簡介﹐「The inner Light」是太空科幻電視片集 "Star Trek~~The Next Generation " 125集的音樂。

我一連三篇舊文分別談故事音樂感想! 
如你還未看﹐有暇可以當消閑(頗長)!

The Inner Space said...

補遺

收買佬 said...

睇完你七一篇文, 好感觸. 小豬姐和柯姐所講的, 通通
都係我想的. :-)

Wednesday, July 04, 2007 2:48:00 AM

The Inner Space said...

收收兄:


其實都是想 香港好 大家好 自家好!